
Образованието и над 5 годишният й практически опит като Маркетинг мениджър в TEREN Music и Мениджър клиенти в Peer2Peer Agency поставят основата на консултантските й умения в сферата на PR комуникацията и организиране на събития. Анна е участвала в изграждане на маркетингови стратегии за клиенти като Volvo Trucks и Libero, както и в организиране на множество CSR инициативи, културни събития и онлайн кампании. През 2012 г. Анна се включва в екипа на консултантска агенция Green Deal, където продължава да се занимава с реализацията и комуникацията на различни проекти. Участва в организациятa Live Music Now Bulgaria, която цели осигуряване на свободен достъп до музика на различни социални групи и стимулира развитието на млади таланти в страната. Работата й се съсредоточава в развитие на концепция за събития, маркетинг стратегии, копирайтинг, медия планиране, комуникация с клиенти, публики и трети страни, проучвания и мониторинг на постигнатите резултати.
Анна Николова завършва бакалавърската си степен по Социология в Софийския университет „Св. Климент Охридски“ през ноември 2009 г. След това насочва интереса си към маркетинг проучвания и управление на човешките ресурси. Магистратурите й в сферата на връзките с обществеността и човешките ресурси й помагат да прилага теоретичните си знания и на практика. През свободното си време обича да пише свободни публикации в онлайн медията DJambore.com.